מובילים עולם חדש של
אוטומציה וחדשנות​

הבית החכם
של ארמגדון

בית חכם הוא קודם-כול בית ולכן הוא עניין אישי – כל אחד לפי אורח החיים שלו ובהתאם למבנה הבית והאפשרויות הטכניות הגלומות בו ובמכשור הקיים. אנחנו מקפידים לייעץ ללקוח לאחר בירור רצונות ולאחר הסברים מקיפים – מה ניתן לעשות, מה צריך לרכוש, מה עבודת ההתקנה דורשת ומה הן העלויות.

מי אנחנו בעצם

ארמגדון הוקמה בשנת 2006, תחילה כחברה המתמחה בתחום האודיו-וידאו, אך לאחר מספר שנים הרחיבה החברה את שירותיה וכיום היא נותנת פתרונות מקיפים, חדשניים ואולטרה-חכמים בכל עולם הבית החכם, האוטומציה, הבקרה והשליטה ובכל מה שמכנים לעיתים “מתח נמוך”.

הפרוייקטים שלנו

אנחנו רואים חשיבות בכל הפרטים, מייחסים להם תשומת הלב ועושים מיטב יכולתינו להשגת תוצאות הנדרשות, הנכם מוזמנים להתרשם

מערכת אודיו בשילוב שקיעה עוצרת נשימה

Luxury – Bat Yam

תל אביב, שמעיה

פארק בבלי

תל אביב – White City

תל אביב, תרומפלדור

חווית קנייה מבטיחה

בארמגדון אנו נותנים פתרונות יסודיים וייחודיים – שמתאימים באופן בלעדי ללקוח. אמנם אנחנו מתמחים במערכות אוטומטיות, אבל אין אצלנו פתרונות אוטומטיים – ההצלחה שלנו היא תוצר של הקשבה, הסברה וייעוץ, תכנון מקיף ויישום מדויק בשטח.

כל עבודה, קטנה כגדולה, מקבלת את מלוא תשומת הלב המקצועית עד להפקת התוצאה האופטימאלית: החל מהתקנת מסך, דרך הקמת קולנוע ביתי, התקנת אזעקות ומצלמות ויצירת אפליקציות תאורה ומיזוג, וכלה בעבודות תשתית מקיפות והקמת בית חכם, הכולל שליטה חכמה בכלל מערכות הבית.

לארמגדון מסורת של נהלים מדוקדקים, שיטות עבודה מתקדמות ויצירתיות ויכולות ביצוע מלוטשות – הכול כדי להבטיח שאנו נותנים את המענה הטוב ביותר האפשרי הן כחברה מקצוענית בתחומי הבית החכם והן כאנשי שירות המקפידים מאוד על יחס אדיב, קשוב ומסור לכל אדם.

0
אנשי צוות מקצוענים
0 +
פרויקטים הושלמו בהצלחה
0
שנים בענף
0
תחומי התמחות